VERZENDING & RETOUREN

Levering

Alle leveringen worden verstuurd via Post.nl, DPD of My Parcel, bestellingen worden vanaf onze eigen magazijnen geleverd. Afhankelijk van wat je besteld wordt het geleverd in een pakket of envelop(je).

Alle bestellingen worden tegen een verzendtarief van 6,95€ (onder 10 kg) of 29,00€ (boven 10 kg) inclusief de BTW verzonden.

Voor orders boven de 150€ rekenen wij GEEN verzendkosten.

Alle bestellingen worden zo snel mogelijk verstuurd. Wij proberen alle bestellingen die op voorraad zijn binnen 2 - 5 werkdagen bij u te hebben afgeleverd. De levertijden van de producten kunt u terugvinden bij de producten in de webshop.

Kwaliteitscontrole

Alle artikelen worden voor versturen gecontroleerd.


Status niet op voorraad

Levertijden indien artikelen niet op voorraad zijn (dit wordt aangegeven als u een artikel in uw winkelwagen plaatst):

Voor alle artikelen ca. 3 weken.

Wij zullen u tijdens uw bestelling op de hoogte houden van de status. Mocht een artikel niet meer leverbaar zijn dan kunt u natuurlijk uw bestelling annuleren of een ander artikel uitzoeken.


Prijzen

Alle genoemde prijzen in de webshop voor particulieren zijn inclusief 21% BTW.
Alle groothandelsprijzen zijn exclusief 21% BTW.

Retourneren

U heeft bij gebreken van een product het recht, conform de Nederlandse wet "Verkoop op afstand", om de bestelling indien ze niet aan uw verwachting voldoen binnen 14 dagen terug te sturen. Wij hanteren een termijn van 14 werkdagen. De kosten van terugsturen zijn voor rekening van de klant, de kosten voor de order worden uiterlijk binnen 14 dagen terug gestort door Namasté Café. Artikelen dienen onbeschadigd, ongedragen en/of ongebruikt te zijn en in oorspronkelijke verpakking en eventuele beschermingsfolie.

Wilt u een artikel retourneren? Neem dan eerst contact met ons op voor het verkrijgen van een retournummer. Retourzendingen dienen altijd bij ons aangemeld te worden. Stuur hiervoor een mail naar info@namastecafe.nl

Een product kan niet geruild of geretourneerd worden indien:
  • Het product niet meer in orginele verpakking zit
  • Producten die beschadigd, gebruikt of incompleet zijn
  • Het product speciaal besteld en/of door u aangevraagd


  • Garantie

    Namasté Café/Namasté Boutique levert uitsluitend nieuwe en originele producten. Veel van onze producten zijn met de hand vervaardigd in India. Dat kan betekenen dat er kleine verschillen in een zelfde product kunnen optreden.

    Om de garantieprocedure in gang te zetten dienen onderstaande stappen gevolgd te worden:
    Stuur het pakket voldoende gefrankeerd op naar het in de mail vermelde adres.

    Na ontvangst van pakket, zullen wij uw retourzending zo spoedig mogelijk beoordelen en behandelen. Wij houden u per e-mail op de hoogte omtrent de voortgang / afhandeling. Bij vragen kunt u altijd even contact met ons opnemen.
    Snel zoeken
      Gebruik sleutelwoorden om het artikel te zoeken.
    Geavanceerd zoeken